Activitatea 2.2: Recrutarea grupului țintă și furnizarea serviciilor de informare, consiliere și orientare profesională. Activitatea…
STADIU IMPLEMENTARE proiect ID 132920
STADIU IMPLEMENTARE
proiect ID 132920
Proiectul dedicat elevilor din județul Iași își continuă activitatea în ceea ce privește sprijinirea beneficiarilor din grupul țintă în ceea ce privește găsirea unui loc de muncă și inserția pe piața muncii sau continuarea studiilor în domeniul dorit.
Așadar, chiar dacă participanții din grupul țintă și-au finalizat încă o etapă din viață, liceul sau școala profesională, le stăm alături în continuare și le oferim suport în următoarele etape ce vizează dezvoltarea lor profesională.
Astfel, până la acest moment, în cadrul proiectului 231 de elevi au participat la acțiuni de consiliere și orientare profesională, 202 elevi s-au înscris și au participat la stagiile de practică, 162 elevi au fost premiați în urma absolvirii concursurilor pe meserii, 10 elevi au câștigat concursul celor mai bune 10 planuri de afaceri.
Elevii care au respectat metodologia de participare la concursurile pe meserii și concursul celor mai bune 10 planuri de afaceri și au fost admiși au primit câte un premiu în valoare de 800 lei pentru concursul pe meserii și 1000 lei pentru cele mai bune 10 planuri de afaceri.
Cei 202 elevi care au participat la stagiile de practică provin de la 4 unități de învățământ din județul Iași, respectiv:
- Colegiul Tehnic Mihail Sturdza Iași, profil mecanică, clasele X A, X B, XI A, XI B, XI D – învățământ profesional (89 elevi);
- Colegiul Economic Administrativ Iași, profil economic, clasele XII A si XII F (56 elevi);
- Liceul Economic Nicolae Iorga Pașcani, profil turism si alimentație, clasele XII A și XII B (37 elevi);
- Liceul Teoretic Mihai Busuioc Pașcani, profil electronică, clasa XII A (20 elevi).
În perioada următoare se va centraliza numărul elevilor care au participat și absolvit examenele de certificare în domeniul de specializare parcurs în școală, precum și numărul celor integrați pe piața muncii și care urmează alte forme de pregătire și studii.
Fisier PDF: Stadiu proiect 132920_25.10.2022