“Practica, meserie de viitor pentru elevi din jud. Suceava”, POCU/633/6.14/132916
Obiectivul general al proiectului este: Creşterea nivelului de participare la programe de învăţare la locul de muncă a elevilor şi ucenicilor din învăţământul secundar şi terţiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
“Practica, meserie de viitor pentru elevi din Botosani”, POCU/633/6.14/131635
Obiectivul general al proiectului este: Creşterea nivelului de participare la programe de învăţare la locul de muncă a elevilor şi ucenicilor din învăţământul secundar şi terţiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
Practica, meserie de viitor pt elevi din jud. Iasi, POCU/633/6.14/132920
OBIECTIVUL GENERAL: Creşterea nivelului de participare la programe de învăţare la locul de muncă a elevilor şi ucenicilor din învăţământul secundar şi terţiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
TITLU PROIECT: “Practica, meserie de viitor pentru elevi din jud.Neamt”, POCU/633/6.14/132918
OBIECTIVUL GENERAL: Creşterea nivelului de participare la programe de învăţare la locul de muncă a elevilor şi ucenicilor din învăţământul secundar şi terţiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
TITLU PROIECT: Practica, meserie de viitor pt elevi din jud. Vaslui, POCU/633/6.14/132921
OBIECTIVUL GENERAL: Creşterea nivelului de participare la programe de învăţare la locul de muncă a elevilor şi ucenicilor din învăţământul secundar şi terţiar non-universitar, cu accent pe sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.